3/11/2015

Do you believe in Karma? Let's take a trip to Nirvana

Onpas ollut mukava viikonloppu. Hyvin tapahtumarikas. Sen takia varmaan onkin niin haikea olo, kun aika se vaan vähenee ja menee liian nopeasti eteenpäin. Vaikka sitten kun saavun Suomeen minua odottaa uudet tuulet työharjottelun muodossa, mitä odotan todella paljon.


Laskin juuri että minulla on 14 koulupäivää jäljellä. Viisi viikkoa. Voi kamala :s Kahdeksan viikkoa takana. Kaksi kuukautta täällä tuntuu ihan parilta päivältä. Eikä päivääkään ole ollut kamalaa koti-ikävää tai mitään pahaa oloa siitä että olen täällä (paitsi että Nyytiä käy sääliksi, kun hän joutuu nyt elämään ilman haleja ja rakkautta, vai meneekö se toisinpäin?). Ehkä Jukan läsnäololla on jotain tekemistä asian kanssa, mutta myös sillä ettei tämä ole ensimmäinen kerta ulkomailla. En vain voi lakata ihmettelemästä miten hyvin olen sopeutunut tänne. Ilman suurempia kommelluksia. Viime yönä osasin jo katsoa oikeaan suuntaan autotietä ylittäessäni. Vaikka edelleenkin ne autot tulevat ihan väärästä suunnasta.

Olen päättänyt että teen kaikkeni valmistuakseni ensi keväänä. Se tarkoittaa hyvin produktiivista vuotta syksyn kurssien ja kevään opinnäytetyön kirjoittamisen osalta, mutta olen valmis tekemään sen valmistuakseni keväällä tai viimeistään alkusyksystä päästäkseni sitten työmaailmaan. Englantiin. Espanjaan. Englantiin. So it's so long Finland! Hopefully



Kuinka monessa baarissa on poreamme?? Garagesta voi semmoisen löytää ;)

Tästä viikonlopusta sen verran että se sisälsi uusia huudeja Langsidessa joka on vähän parempaa asuinaluetta Glasgown eteläosissa, vegaaniruoan kokeilua Mono cafebarissa, koulutehtäviä, shoppailua ja hauskanpitoa. Tänään on ollut vähän vähemmän produktiivinen päivä, mutta kai se on hyväksyttävää pitää edes yksi vapaapäivä. Kai. Haters gonna hate.

Rakkautta rakkautta vaaaaain! <3
xx

1 kommentti: