3/01/2015

The farther backwars you can look, the farther forward you are likely to see

Terve!

Ja anteeks, on jäänny blogin kirjottelu vähemmälle huomiolle koulukiireiden takia. Ei, en nyt selittele mitään vaan olen ihan oikeasti tehnyt koulutehtäviä kun melkein kaikkien tehtävien deadlinet oli tällä tai ovat ensi viikolla. Plus en ole halunnut lähteä ulos kuvailemaan maisemia, kun täällä on sadekausi menossa. Joka päivä sataa ja on harmaata, mikä näkyisi kuvissa vaikka niitä miten muokkaisi enkä halua antaa kenellekkään synkkää mielikuvaa tästä upeasta kaupungista jossa minulla on kunnia asua :)

Näin mielenkiintoinen elämä minulla! Vähä photoshoppia, selfieitä, synttärikemuja ja sateisia päiviä jonka
jälkeen kauniita sateenkaaria. Odottaiskohan minun mieheni sateenkaaren päässä?

Ihan totta, en yhtään keksi mitä teille kertoisin viime viikoista. Kaikkea on tapahtunut mutta joko ne ei ole painokelpoista asiaa tai sitten vaan niin tylsää ettei ketään voi kiinnostaa :D Mun tarvii oikeasti hankkia elämä!

Tultiin juuri Juukeliksen kanssa kaupasta ja mukaan tarttui pari pulloa punkkua. Ajattelin alkaa nauttia niitä näin sunnuntai-iltana kun kerrankin kaikki kouluhommat on tehty ja imurointi tai pyykkien pesu ei nyt nappaa. Plus olen jälleen kipeä, mikä ehkä johtuu siitä että immuunijärjestelmä on ihan sekasin huonon ruokavalion takia. Tai siis kun ei minulla ole mitään ruokavaliota tällä hetkellä. Vettä ja leipää. Salaattia :D Njam!

Kuusi viikkoa takana, viisi viikkoa koulua vielä edessä. Mihin tämä aika oikein menee? Äh, kohta takaisin Suomeen.. "Kuka voisi kellot seisauttaa, ja ajan pysäyttää?" Ei vais, NYYTI I AM COMING! <3

P.s. Suklaata saa lähettää ;)

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti